Guerlain Homme L´eau Boisée Toaletní voda - Tester

Toaletní vody - Tester

  • Značka: Guerlain
  • Dostupnost: Momentálne nedostupné
Tento produkt je nedostupný

Další varianty Guerlain Homme L´eau Boisée:

Popis

Aromatická toaletní voda Guerlain Homme L\'Eau Boisée je pro muže, jež chtějí získat potřebný sexappeal. Populární a mystická vůně, která je založena na citrusových esencích. Kompozice, v níž ucítíte zakouřený základ, jenž přidává na mužské sebejistotě, které dosáhnete záhy po aplikování. Guerlain Homme L\'Eau Boisée je toaletní voda, u níž se projevuje výrazná touha po ingrediencích, jako je vetiver, limetka, máta nebo rum. Luxusní spojení, jež z vás vytvoří skutečného elegána. Osvěžte své tělo za pomoci zemitých a nazelenalých tónů, s nimiž se okamžitě sžijete. Flakónek toaletní vody pro muže Guerlain Homme L\'Eau Boisée má hranatý tvar a průhlednou barvu, aby bylo vidět přímo na výjimečnou esenci. Vaše prezentace v libovolné společnosti může být plna sebevědomí a jistoty. Postarejte se o to s touto ojedinělou kompozicí, které nelze říci ne.


Co je tester?
Testery se běžně používají v klasických parfumeriích, aby si zákazníci mohli vyzkoušet, jak parfém voní. Protože tedy tester neslouží pro přímý prodej koncovým zákazníkům, není jeho provedení tak barevné a honosné. Tester se od klasického produktu liší pouze tím, že bývá zabalen v bílé krabičce bez potisku a většinou nemívá ochranný vršek rozprašovače. Občas na něm bývá nálepka s textem Tester, případně Demonstration. Vůně je ovšem zcela shodná s klasickým balením a není tedy ani silnější, ani slabší.
Chcete-li vůní pro sebe a krabičku tedy nepotřebujete, je tester ideální volbou. V případě, že vůni máte pro někoho jako dárek, je vhodnější klasické balení.

  • pohlaví: muži
  • Značka: Guerlain
  • Složka vůně - hlava: vetiver, máta, pižmo
  • Složka vůně - základ: dřevo, kakost
  • Složka vůně - srdce: rum, tráva, limetka

Guerlain je bezesporu jedna z nejznámějších značek na světě. Společnost v roce 1828 založil Pierre-François-Pascal Guerlain, když v Paříži otevřel svůj první obchod. Při výrobě parfémů a kosmetiky kombinuje řemeslná umění, špičkové technologie a environmentální a sociální zodpovědnost.