Všeobecné obchodní podmínky

1. OBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY S ÚČINNOSTÍ OD 1.1.2020


Těmito obchodními podmínkami zpřesňujeme vztah mezi námi, společností Garo & Co. s.r.o. se sídlem v Šamoríne, Bratislavská 64/76, PSČ 93101, Slovenská republika, IČ: 47934841, DIČ:SK2024159324, zapsanou na soudu v Trnavě pod spisovou značkou Vložka číslo: 35056 / T, jako prodávajícím a provozovatelem internetového obchodu www.koku.cz, a vámi, naším zákazníkem, který s námi uzavírá kupní smlouvu.

Veškerý námi nabízené zboží je 100% pravý a originál.
Kupující provedením závazné objednávky potvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.


2. OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Nabízíme Vám možnost nonstop nákupu přímo z pohodlí Vašeho domova. Objednávání probíhá intuitivně a komfortně prostřednictvím nákupního košíku, písemně na naší adrese, nebo přes e-mail. Předmětem smlouvy je výlučně zboží specifikované v kupní smlouvě - objednávce. Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v bezvadném stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky. Podmínkou pro naplnění platnosti Vaší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva postupně vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy je třeba formální potvrzení objednávky prodávajícím. Obrázky jsou pouze ilustrační!


3. POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata během 24 hodin, potvrzení objednávky Vám zašleme e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.


4. ZPŮSOB DOPRAVY

  • Česká pošta (Obchodní balík) 

    Cena poštovného a balného spolu: 110
     Kč


    • Vaše zásilka bude odeslána Českou poštou 
    • Zboží je doručeno do 2-3 pracovních dnů po odeslání
    • Česká pošta avizuje telefonicky příchod zásilky adresátovi v den doručování zásilky
    • Když Vás doručovatel nezastihne doma, nechá Vám ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště, se kterým si pak balíček vyzvednete na Vaší poště. Zaplatíte až při převzetí balíku.


  • PPL kurýr 
    Cena poštovného a balného spolu: 120 Kč. 


    • objednaný produkt je doručen prostřednictvím kurýrní služby PPL
    • zboží bude doručeno do 1-2 pracovních dnů od expedování zásilk


  • Osobní odběr Zasilkovna.cz

    Služba Zásilkovna.cz je zpoplatněn částkou 85 
     za zásilku. 


    Odběrní místa jsou provozovány společností Zásilkovna, s. r. o. Nejde o prodejny ani pobočky Koku.czZboží není možné na místě vybrat ani vyzkoušet. Odběrní místa slouží pouze k převzetí předem objednaného zboží.



  • Balíkovna.cz   79 Kč

5. ZPŮSOB PLATBY

  • Dobírka - 30 Kč - platí se při doručení objednávky.

  • Platební karty - po vytvoření objednávky jste přesměrováni na bezpečnou platební bránu Barion, kde zadáte potřebné údaje. Pokud je transakce autorizována, platba proběhne okamžitě. Podporujeme bezpečné platby.

  • V hotovosti -  prostřednictvím služby Zásilkovna.cz


6. EXPEDIČNÍ DOBA

Expediční doba je od 1 do 5 pracovních dnů. V případě, že nějaký objednané zboží nebude skladem, budeme Vás ohledně vaší objednávky co nejdříve kontaktovat. Expediční doba znamená, že zboží opustí náš sklad v uvedeném termínu. Výsledná doba dodání je pak závislá na způsobu dopravy (Zásilkovna, PPL, ...).


7. POVINNOSTI ZÁKAZNÍKA

O vyexpedování balíku Vás informujeme emailem. Balík můžete čekat v průběhu dvou (max. Tří) pracovních dnů. V případě nedoručení zásilky do čtyř pracovních dnů, zákazník je povinen nás neprodleně kontaktovat mailem: info@koku.cz.

Zákazník je povinen převzít objednané zboží, v opačném případě - při odmítnutí převzetí zásilky, se kupující zavazuje prodávajícímu uhradit náklady na vrácení zboží prodávajícímu ve výši 103 KČ.


8. ELEKTRONICKÁ FAKTURA

Doklad o zaplacení objednávky je pro zákazníka vystaven formou elektronické faktury. Tuto si může kdykoli stáhnout z přílohy e-mailu. Elektronickou fakturu je možné si také vyžádat prostřednictvím e-mailové adresy info@koku.cz


9. REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné poškození. Případné poškození je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za poškození vzniklé přepravcem neručíme.

Ve smyslu novely občanského zákoníku č. 150/2004, je na každý zboží poskytnuta záruka 24 měsíců.
Běžet začíná dnem převzetí zboží. Během tohoto času budou všechny reklamované chyby, nedostatky a závady odstraněny bezplatně. Záruka se vztahuje pouze na výrobní závady.



Záruka se nevztahuje na vady a poškození na zboží:

  • pokud vznikly v souvislosti s běžným opotřebením,

  • pokud byly na zboží provedeny zásahy, úpravy resp. opravy bez účasti prodávajícího, resp. v rozporu s jeho pokyny,

  • pokud bylo zboží použit v rozporu s jeho návodem nebo pro účely, kterým nevyhovuje svými technickými parametry nebo na které není určen nebo zanedbáním péče o zboží

  • pokud byly způsobeny provozováním v nevhodném prostředí a poškozením nevhodnou obsluhou pokud byly způsobeny provedením nekvalifikovaného zásahu či změnou parametrů.

  • pokud došlo k poškození zboží nesprávnou manipulací, neodborným nešetrným zacházením, nadměrnou zátěží, mechanickým poškozením nebo opotřebením nebo nesprávným skladováním u kupujícího,

  • pokud k vadám došlo neodborným elektrickým zásahem, přepětím v síti, případně působením elektrostatického výboje

  • pokud k vadám došlo v důsledku jiných okolnosti mimo kontrolu prodávajícího (zejména případy "vyšší moci", působení koroze, agresivní vody, nesprávného ošetřování a jiné).

  • závady vzniklé nestandardním používáním

  • nesprávným použitím výrobku

  • nesprávným skladováním


Postup při reklamaci:

  1. informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně

  2. zboží zašlete jako doporučený a pojištěný balík (ne na dobírku) na naši adresu.

    Náklady na dopravu do naší firmy hradí kupující. V případě oprávněné reklamace hradí poštovné při zaslání zboží zpět zákazníkovi naše firma.  

  3. do zásilky uveďte důvod reklamace, Vaši adresu  

  4. doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě / faktura kterou jsme Vám zaslali emailem /. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.
  5. odesílatel je povinen Zásilku zabalit do pevného a vhodného obalu a zároveň vnitřek Zásilky dostatečně vyztužit a vyplnit, a to v takové míře, aby nedošlo k jejímu poškození při kumulované přepravě, skladování
    a manipulací s ní. Vnitřní výplň by měla zásilku zafixovat a ochránit před nárazem (bublinková výplň, vzduchové polštáře, polystyren...).

! Upozornění:
Vrácené zboží musí být v původním, originálním obalu řádně zabalen s neporušenou ochrannou fólií a nepoužité. Pokud bylo zboží rozbalený a používaný, z hygienických důvodů ho nelze vrátit.

Kupující doručí zboží na naši adresu na vlastní náklady. Zboží prosíme zasílat pojištěné a doporučeně, jelikož nedokážeme ovlivnit jeho případnou ztrátu cestou k nám a ani za něj neručíme. Zásilky na dobírku nebudou akceptovány.

V případě, že bude spotřebitelům vrácené zboží poškozené, ze znaky používání, částečně nebo zcela spotřebováno resp. ve stavu, který neodpovídá stavu, ve kterém byl prodávajícím odeslán, bere na vědomí, že prodávající je oprávněn si takto vzniklou škodu, uhradit z částky, která byla uhrazena spotřebitelům za objednané zboží, případně Vám může být vrácení peněz zamítnuty.

! Dárky a jiný, přibalený zboží, za které kupující neplatil, nelze reklamovat.